Η ιστορία του Βαγγέλη

φωτ. : Νίκος Τεντόμας

φωτ. : Νίκος Τεντόμας

Αγαπημένε μου αναγνώστη

αυτή είναι η ιστορία ενός συνηθισμένου ανθρώπου. Ενός ανθρώπου που δούλευε στην λαχαναγορά και είχε μία γυναίκα και πέντε παιδιά. Θέλω να σε προειδοποιήσω. Στις επόμενες δυο χιλιάδες σελίδες θα γίνουν πολλά που δυστυχώς δεν θα είναι ευχάριστα…

Με λένε Βαγγέλη. Δουλεύω στη λαχαναγορά και έχω πέντε παιδιά. Η ζωή δεν θα έπρεπε να γίνει ιστορία. Δεν το διάλεξα και δεν το ήθελα. Δυστυχώς άλλα θέλουμε στη ζωή και άλλα φέρνει η τέχνη.

Η ιστορία έχει ως εξής. Ένα βράδυ που δούλευα στην αγορά έγινα μάρτυρας μιας παράνομης συνδιαλλαγής η οποία οδήγησε στο φόνο ενός ανθρώπου. Δυστυχώς βρέθηκα στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή. Οι δύο δολοφόνοι γνωστοί και ως black & white (ο ένας φορούσε πάντα μαύρα και ο άλλος πάντα άσπρα) πρόλαβαν και με είδαν. Τους πήρε μερικές μέρες να ανακαλύψουν ποιος είμαι και…

Η συνέχεια αγαπημένε μου αναγνώστη είναι θλιβερή. Ένα βράδυ που ο Βαγγέλης πήγαινε στην δουλειά του έστησαν καρτέρι οι black & white και τον σκότωσαν. Επειδή φοβήθηκαν ότι οι συγγενείς τους θα έπαιρναν εκδίκηση για το θάνατο του, σκότωσαν τους γονείς του, τους δύο αδερφούς του, τις γυναίκες τους καθώς και τα παιδιά τους. Στην συνέχεια σκότωσαν όλα τα ξαδέρφια του. Η γυναίκα του και τα παιδιά του είχαν κρυφτεί για να μην τους βρούνε αλλά ήταν θέμα χρόνου να τους ανακαλύψουν…

Αγαπημένε του αναγνώστη. Είμαι η γυνάικα του Βαγγέλη. Αναγκάστηκα να σκοτώσω τον αφηγητή για να ζήσω εγώ και τα παιδιά μου.

Τέλος

4 thoughts on “Η ιστορία του Βαγγέλη

  1. Μου αρέσουν οι παράλληλες διατάξεις.Δηλαδή όχι δεν μου αρεσουν καθόλου οι παράλληλες διατάξεις, άσε που τις φοβάμαι και γι΄αυτό συνεχώς λέω πως μου αρέσουν. Αμφιθυμική ψευτρού . Στην πραγματικότητα δεν πιστεύω καν πως υπάρχουν παράλληλες διατάξεις και πως όλα είναι κάθετες διατάξεις και εμείς σπαρταράμε στα σημεία κοπής, όχι λάθος τριβής , όχι ρε γαμώτο πάλι λάθος καμπής. Και επειδή όλα αυτά τα παραπάνω σημεία είναι ίδια και εγώ επίσης είμαι η αδερφή της γυναίκας του Βαγγέλη , με ενδιαφέρει η συνέχεια της ιστορίας , όχι για τίποτα άλλο αλλά για τα κληρονιμικά ρε γαμώτο…

  2. Κι εγώ είμαι ο τελευταίος σου αναγνώστης. Σκότωσα, βλέπεις, όλους τους υπόλοιπους για να τους απαλλάξω από το αναγνωστικό άχθος.

  3. Αγαπητε Κε Τεντομά..Για ευνόητους λόγους ασφαλείας κρατώ την ανωνυμία μου! Θα υποθέσω ότι ο δολοφόνος είστε εσείς και το κείμενο σας έχει καθαρά παραπλανητική αποστολή! άλλωστε η προφορά και μόνο του επιθέτου σας παραπέμπει καθαρά σε αστυνομική νουβέλλα.. ελπίζω στη μελοντική σας σύλληψη έτσι ώστε η κοινωνία μας να ανανπνέυσει επιτέλους ελέυθερη από μια τέτοια απειλη!

    Ειλικρινά δικός σας
    Sir Arthur Phantoma… (το πιασες το υποννοούμενο..)

Σχολιάστε

