Ροζουλί

φωτ.: Χριστίνα Σοροβού

φωτ.: Χριστίνα Σοροβού

– Να μη σου τα πολυλογώ καθήσαμε δυο ώρες.
Περάσανε σαν το νερό,
χαμπάρι δεν τις πήρα.
Μου μίλησε και χάθηκα
στου λόγου του το κύμα.
Προσωπικότητα ελεγκάντ,
γνώστης βαθύς τους κόσμου
μέσα σε ένα δίωρο,
λες κι έχασα το φως μου!

Δεν ήταν η ομορφάδα του,
για μένα δε μετρούσε.
Ήτανε η σπιρτάδα του,
το πνεύμα του πετούσε.
Τι για την τέχνη μου ‘μαθε,
τι για τις επιστήμες…
Φιλοσοφία κι ύπαρξη,
θρησκεία, γεωμετρία,
πολιτική, μα κι όπερα,
ταξίδια έξτρα πρίμα!
Ε, βάλε κι ότι άλλο θες,
για να μου βγει η ρίμα…

– Πες μου καλέ και μη με σκας:
Έγινε καμιά φάση;

– Eίσαι πεζή και μη μιλάς!
Το πρώτο ήταν ραντεβού
ο νούς σου στο κρεβάτι;!
΄Νταξει, για να ‘μαι ειλικρινής και όχι παρθενόπη,
αυτό κι εγώ σκεφτόμουνα.
αν φάγαμε και το γλυκό,
να ‘ρθει και το σιρόπι!

«Τι Θα λεγες για ένα ντρινγκ;
Στο σπίτι μου; Kερνάω!»
Κι εκείνος μου απάντησε
«Σ’ευχαριστώ καρδούλα μου,
αν και παραπατάω…
Για μία ώρα το πολύ,
εντάξει, να το κάνω.
Έχω σημαντική δουλειά, χρειάζομαι τον ύπνο.
Να καθαρίσει το μυαλό,
να πιάσω το βιβλίο.
Δεν είν’ και κάνα άρλεκιν
να βγαίνει δίχως κόπο!
Τον ξέρεις τον Μαρσέλ τον Προύστ;
Είναι βαρύς ο άτιμος
ο χρόνος του, ο χαμένος!
Δε θέλει διάβασμα φρουστ-φρουστ
Δεν είμαι γελασμένος!»

Κι εκεί τον έκοψα με μιάς.
Άλλο δεν το μπορούσα
ν’ακούω το παραλήρημα,
τ’άχρηστο το φλωράκι!
Σύξυλο τονε άφησα
και πήγα για σουβλάκι.

2 thoughts on “Ροζουλί

  1. μπορώ και να το ξανακάνω…….για να το σιγουρέψουμε το βραβείο……ένα reunion, λίγη παιδικότητα στη διάθεση της μέρας και το αριστούργημα ήταν έτοιμο! θα τρίβει τα χέρια του ο Louk…περίεργη η σιωπή του…….μήπως τελικά είναι αριστούργημα και δεν το έχουμε καταλάβει?

Σχολιάστε

