Μεσοφόρι μου

φωτ.: Rene Groebli

φωτ.: Rene Groebli

Σε κρέμασα στον ήλιο και στον αέρα να στεγνώσεις λευκό μου μεσοφόρι.

Στον ήλιο και στον αέρα της πλατείας, να στεγνώσεις δέρμα μου. Οι δαντέλες σου, αυτές που έπλεκε η μάνα μου στο χέρι για χρόνια, πολυκαίρισαν. Καλύτερα μ’ αρέσουν τώρα που ξεθώριασαν. Ξεχείλωσαν κι απ’ τα πολλά πλυσίματα, μαλάκωσε το χρυσό νήμα της μπορντούρας στην άκρη.

Όμως, δε με τσιμπάει πια. Δε με πειράζει που θάμπωσε η λάμψη του.

Στον ήλιο να στεγνώσεις μεσοφόρι μου. Σε κοινή θέα, στα μάτια των ανθρώπων σε απλώνω, τώρα που σταμάτησα να ντρέπομαι για εκείνους τους λεκέδες. Όσο κι αν τους έτριψα, έμειναν λίγο κίτρινοι.

Να στο εξομολογηθώ όμως, να φύγει από μέσα μου. Είναι στιγμές που θέλω να σε κρύψω. Τότε που βγαίνει απ’ την κρυψώνα της εκείνη η παλιά η τρύπα σου στην πίσω τη ραφή τη χιλιομπαλωμένη. Να μην τη συναντήσει κόσμου μάτι αυτή σου την ατέλεια. Κάθε φορά που θα τη δω, με βιάση τη μαντάρω. Να την ξαποστείλω θέλω, να εξαφανιστεί. Και πάντα την ώρα που πιάνω τη βελόνα εύχομαι να είναι και η τελευταία φορά.

Μεγάλη γόησσα η μάνα μου η ράφτρα, της έφτανε η γειτονιά να βλέπει την όψη μου τέλεια. Μαστόρισσα ήταν στο λούσο. Ποτέ της όμως δεν το σκέφτηκε να περάσει διπλό γαζί, να κάνει γερό το ρούχο. Και σ’ έφτιαξε έτσι φίνο και ντελικάτο. Μαζί κι ένα νούμερο μικρότερο σ’ έφτιαξε, για να φαίνομαι λεπτή και όμορφη.

Τρόμαξα θυμάμαι όταν πρωτοξηλώθηκαν οι ραφές σου που δε με χώραγες. Πήγα να σε πετάξω τότε. Ευτυχώς να λες, δεν το έκανα. Θα πέρναγε ολόκληρη η ζωή μου, να δοκιμάζω νούμερα, να πλέω σε ξένα ρούχα δανεικά για να χωρέσω.

Ν’ ανασαίνω μεσοφόρι μου. Να καμαρώνω τους λεκέδες που ‘τριψα στο χέρι, μέχρι που μάτωσαν οι κόμποι των δαχτύλων μου. Μαζί να πορευτούμε μ’ όσες ατέλειες έχεις.

Κι όταν φοβάμαι, να μου θυμίζω να νιώθω στην παλάμη τη μεταξωτή σου υφή.

Αυτή που είναι σαν τα χάδια της μάνας μου.

Αυτά που είχα κι εκείνα που δεν είχα.

3 thoughts on “Μεσοφόρι μου

  1. Ειχες γραψει πριν απο καποιους μηνες μια ιστορια»Αντι για παραμυθι»και ψαχναμε τον μπαγασα μας που φοραγε τρυπιες καλτσες με πανακριβα παπουτσια και προσπαθουσε να ντυσει(κρυψει)το λεκιασμενο μεσοφορι του.Θυμασαι?Αυτο το μεσοφορι αυτη τη φορα μου μοιαζει πιο αποδεκτο και μ΄αρεσει πιο πολυ.

Σχολιάστε

